Az Interspect 2009-óta fejleszt UAS-okat, illetve repülőgép fedélzeti passzív optikai rendszereket, térképészeti mérőkamerákat. A csapat 2009 és 2016 között csúcstartó volt a repülőgépes fotogrammetria területén elérhető terepi felbontás tekintetében. Most gyorstérképező UAS-al álltak elő. Hogy miért van szükségük a nagy munkasebességre? A videóból kiderül.
Profil: Gyorstérképészeti repülések
Munkasebesség: 10 m/s (36 km/h) – 56 m/s (200 km/h)
Javasolt felszálló szög: 15°
Felszálláshoz szükséges távolság: 70-80 m
Tömeg: Energiaforrással és alap szintű kamerával 2250 g
Fesztávolság: 1735 mm
Szállítási méretek: 76 x 43 x 48 cm
Szállítás és tárolás: hátizsákban
Változatok:
– Surveyor: V-tol 3700 mm fesztávolságú, kétmotoros + farokmotor
– Walker: Kézből indítható hátsómotoros
– Mini/Action: Kézből indítható kétmotoros 120 cm fesztávolságú akciókamerák és 230 g alatti kamerák számára kifejlesztett platform.