Hírek

Az osztrák Schiebel erősíti európai jelenlétét

A Schiebel-csoport erősíti európai lábnyomát a Schiebel Aéronaval SAS létrehozásával a franciaországi Toulonban.

Schiebel CAMCOPTER S 100

A CAMCOPTER S-100 2012 óta áll szolgálatban a francia fegyveres erők minisztériumánál. Ennek a sikeres együttműködésnek a szorosabbra fűzése és a fegyveres erők operatív követelményeinek való megfelelés érdekében a Schiebel céget alapított Franciaországban, Toulonban. A francia Schiebel cég helyi támogatást nyújt a francia haditengerészet S-100-as flottájának egy 5 éves DMAé (Direction de la Maintenance Aéronautique) szerződés keretében, amelyet 2023 végén Schiebelnek ítéltek oda.

Camcopter S 100 auf der Paris Air Show 2023

A Schiebel Aéronaval SAS egy gyártó- és javítóüzemnek ad otthont az S-100 rendszerek összeszerelésének és karbantartásának elvégzésére a francia haditengerészet és más ügyfelek számára. Az új Schiebel cégnek képzési részlege is lesz a kezelők és karbantartó technikusok képzésére.

Ezena továbbfejlesztett CAMCOPTER S-300 fő európai gyártási és rakományintegrációs helyszínét is Franciországba tervezik. A Schiebel Aéronaval SAS beágyazódik a francia Aerospace ipari hálózatba, szorosan együttműködik más helyi francia cégekkel, és várhatóan számos munkalehetőséget fog teremteni Toulon térségében.

„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a stratégiai autonómiájáról híres Franciaországot a CAMCOPTER S-100 felhasználók közé sorolhatjuk. Egy létesítmény megnyitása Toulonban nemcsak a francia haditengerészet jobb kiszolgálását teszi lehetővé, hanem azt is, hogy közelebb legyünk francia ipari partnereinkhez, és élvezzük a régió előnyeit, beleértve a közvetlen tengeri hozzáférést is.” – mondta Lubos Sramek, a Schiebel Aéronaval SAS vezérigazgatója.

Schiebel Camcopter S 100

Az osztrák Schiebel 2003 és 2005 között fejlesztették ki a CAMCOPTER S-100 drónt. A 200 kg-os maximális felszálló tömegével 6 órás maximális repülési időre képes. A nehéz üzemanyagú motor lehetővé teszi a hagyományos JP-5 , Jet A-1 vagy JP-8 sugárhajtómű-üzemanyagok használatát . Ezek az üzemanyagok, amelyek a tengeri hajókon alapfelszereltségnek számítanak, biztonságosabban tárolhatók és kezelhetők, mint a benzin.

Az S-100 első megrendelője az Egyesült Arab Emírségek hadserege volt, amely 40 repülőgépet rendelt, 40 további opcióval. De használják egyebek mellett az india, pakisztáni, német, jordán, líbiai, kínai, tunéziai, belga, ausztrál, angol, olasz és görög hadseregnél is. Polgári alkalmazásban hét országban használják.

 

 

Szólj hozzá