Hírek

Indiai kihívót kap a DJI? – A Garuda Aerospace bemutatta hobbi drónját

A Garuda Aerospace, India piacvezető dróngyártója 2015-ben jött létre. A startup vállalkozás mára szépen kinőtte magát, hiszen számos iparági drónfejlesztést végzett az agráriumtól, a katasztrófavédelmen át, a bányaiparig. A cég a nagy méretű ipari drónok után most egy hobbi drónnal jelent meg. A portfólióból eddig hiányzó kategória már is magasra teszi a lécet a piac többi szereplője számára is. Az indiai fotós, videós zseb drón jelentős változást jelent a hagyományosan DJI drónok által uralt iparágban. A krikett legendáról és Mahendra Singh Dhoni márkanagykövetről elnevezett Droni már világszerte megvásárolható az Amazonon.

india3

A Garuda Aerospace alapítója és vezérigazgatója, Agnishwar Jayaprakash izgatottságát fejezte ki a bevezetéssel kapcsolatban, hangsúlyozva a termék élvonalbeli kialakítását, valamint a kényelem és a minőség összehangolását. Kiemelte a Mahendra Singh Dhonival folytatott együttműködés jelentőségét, és kijelentette: „Amellett, hogy ez az első B2C termékünk a piacon, egy olyan termék, amely élvonalbeli, és célirányosan a kényelem és a minőség jegyében készült. Ezen túlmenően megerősíti partnerségünket Mahendra Singh Dhoni márkanagykövetünkkel, és lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy olyan termékkel rendelkezzenek, amelyet vele közösen hoztak létre. A a légifotózás és videózás terén olyan kreatív lehetőségetek ad a felhasználóknak, amik inspirálóak lehetnek.”

india2

(A B2C a fogyasztó felé történő értékesítést jelöli, az angol business to consumer kifejezés rövidítése. A legegyszerűbb példa a B2C ügyletre, amikor egy látogató terméket vásárol egy boltban vagy webáruházban. – A Szerk.)

A Garuda Aerospace az első olyan vállalat, amely kettős DGCA tanúsítvánnyal rendelkezik mind a gyártás, mind a képzés területén kis és közepes kategóriákban, és jelentős pozíciót szerzett a drónok piacán. Jelenleg a Garuda Aerospace gyártja az indiai drónok 25%-át és Indiában 30 másodpercenként száll fel egy Garuda drón.

india5

A Droni, egy összecsukható, hordozható és könnyű, mindössze 249 grammos kvadrokopter lenyűgöző, két akkumulátorral 60 perces repülési időt kínál, kielégítve a felhasználóbarát drónok iránti növekvő keresletet Indiában és azon kívül is. A hobbi drón a légi fényképezés és videózás tekintetében olyan funkciókkal büszkélkedhet, mint a 11 intelligens repülési mód, a kiváló minőségű 48 MP-es kamera és a háromtengelyes mechanikusan képstabilizálás.

A drón specifikációt bemutató kiadvány PDF-ben innen tölthető le.

A Droni jelenleg 85 000 Indiai rúpiás bevezető áron érhető el (ez olyan 362 ezer forint körüli árat jelent) az Amazonon.

india4

A termék bevezetésének támogatására a Garuda Aerospace integrált marketingkampányt kezdeményezett, beleértve egy reklámfilmet is, amelyben Mahendra Singh Dhoni látható. A drón 4K-s 1/2.3 CMOS érzékelős, 48MP kamerával van szerelve, amit 3 tengelyes gimbal tart.

A 2015-ben alapított Garuda Aerospace gyors tempójú növekedést mutatott be, hiszen ma már 84 városban 400 drónnal és 500 pilótával a Garuda Aerospace változatos ügyfélbázist szolgál ki, valamint olyan neves partnerekkel áll együttműködésben mint a TATA, Godrej, Adani, valamint a Lockheed Martin, a Cognizant és az Elbit Systems.

india

Nyilván az európai vásárló számára kevésbé cseng ismerősen a a névadó, márkanagykövet, Mahendra Singh Dhoni. Ám nyilván egy jól behatárolható és nagy vásárlókosárral rendelkező piaci szegmens számára nagyon is hívó szó lehet a most 42 éves legendás indiai profi krikettjátékos, jobbkezes ütő és kapus. Széles körben az egyik legtermékenyebb kapus-ütő- és kapitányként tartották számon, az indiai krikettcsapatot képviselte, és 2007-től 2017-ig a csapatkapitánya is volt.

 

Szólj hozzá