Dróntechnológia

Egyedülálló prémium garancia szolgáltatás a DJI hivatalos disztribútorától

A piacon egyedülálló garanciális szervizszolgáltatást vezet be a Duplitec Kft., a DJI hivatalos magyar disztribútora és minősített szakszervize, amely mindössze 15 munkanap alatt garantálja a felhasználók számára meghibásodott DJI termékeik garanciális javítását vagy teljes cseréjét.A szolgáltatás a Duplitec Kft. által importált és kereskedelmi partnerein keresztül Magyarországon fogalomba hozott DJI termékekre vonatkozik, melyet kereskedő partnerek és végfelhasználók egyaránt igénybe vehetnek.

Az új szervizszolgáltatással a Duplitec Kft. leveszi a gyártói garanciális ügyintézéssel kapcsolatos terheket a felhasználók és partnerei válláról: a teljes garanciális ügyintézés minden pontját magára vállalva gondoskodik a meghibásodott termék javításáról, vagy amennyiben a javítás időben túllépi a 15 munkanapot, biztosítja a termék teljes cseréjét.

A szolgáltatás menete végtelenül egyszerű:
• A felhasználó, vagy kereskedelmi partner, aki a garanciális meghibásodást intézi ellátogat a Duplitec Kft szerviz oldalára
• Az oldalon letölti majd kitölti a szerviz formanyomtatványt és összeállítja, valamint feladja, vagy személyesen átadja a szerviznek csomagját
• A szerviz a beérkezést visszaigazolja a nyomtatványon megadott email elérhetőségen – ezzel a dátummal veszi kezdetét a garantált 15 munkanapos periódus
• A szerviz elindítja a termék garanciális bevizsgálását, a vizsgálat eredményétől függően pedig javítását vagy pedig cseréjét a hivatalos DJI szervizközponttal
• A garanciálisan javított terméket postafordultával küldjük a felhasználónak, vagy kereskedő partnerünknek. A javítás 15 munkanapjával – amennyiben még mindig nem érkezett hivatalos állásfoglalás a DJI részéről – a Duplitec Kft. kicseréli a garanciális terméket egy azzal megegyező, azonos termékre, vagy termékcsomagra.

Szólj hozzá